و اما ما هم خدایی داریم
يور پاتوق. پاتوق ستاره آسمان
زندگي دو بخش است: قسمت اول در انتظار قسمت دوم ....و قسمت دوم درحسرت قسمت اول

27acb30a4ebf2fe64c7d35ba1d209d8f.jpg

 

 

این روزها فریادم به جایی نمی رسد

 

دعاهایم سرگردان استجابتند

 

اشکهایم می آیند و نمی روند

 

بغض هایم دائم می ترکند...

 

این روزها می خندند بر احوال دلم

 

دلم به حال دلم می سوزد...

 

از که سراغ تو را بگیرم ؟

 

می گویند ما هم خدایی داریم...

 

می رسد به دادمان

 

وقتی که از تو و من چیزی باقی نمانده باشد...

 

به چه زبانی بگویم ویرانه ام از پاییز...

 

از فصل کوچ ...

 

از اجبار جدایی ...

 

این روزها

 

موریانه های دیروز

 

آرزوهای امروزم را می خورند

 

اینقدر صدای پای تنهایی نزدیک می آید

 

تا ترک بردارم از غم

 

نه من تقدیر تو بودم  

 

نه تو گاهی برایم دلتنگ می شوی ...

 

از خدا پنهان بود...

 

از تو که پنهان نبود چشمان عاشقم...

 

پس چرا چنین کردی با من ؟

 

تو نامهربان بودی یا سرانجام عشق

 

چنین است ؟

 

و اما ما هم خدایی داریم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط بهنام

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 344
بازدید کل : 270401
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1